Παρασκευή 17 Απριλίου 2009

Βόλτα με ωτοασπίδες!

Δεν μπορώ άλλο την χαζομάρα του κόσμου!
Δεν ξέρω αν σας συμβαίνει συχνά, αλλά τον λίγο καιρό που πάμε βόλτα με τον Woofi, έχω ακούσει διάφορες μ@@@@@@ς.
Μπορεί να μ' ενοχλούν γιατί είμαι νέα σκυλομαμά και με τον καιρό μπορεί να συνηθίσω να μην δίνω σημασία... δεν ξέρω...
Οι μη φιλόζωοι έχουν μία περίεργη ικανότητα, να υπερβάλουν και να διαστρεβλώνουν τα γεγονότα.

Κοπελιά μας χρωστάς ένα κουλούρι! Ο σκύλος σου άρπαξε το κουλούρι που κρατούσε η κόρη μου! (η κόρη του, μεγάλη κοπέλα δεν μιλάμε για παιδάκι, ήταν έξω από την αυλή κρατώντας κουλούρι όταν βγαίναμε για βόλτα και ο μικρός μου πήγε να την μυρίσει! αυτό και μόνο έγινε!)

-Τι μυρίζει ο σκύλος εκεί; Μην αφήνεις τον σκύλο να κατουράει εδώ, είναι οικόπεδο!
-Είδατε τον σκύλο να κατουράει;
-Τι μυρίζει τότε;
-Σκύλος είναι, αυτή είναι η δουλειά του!
-Να μην περνάτε από δω!

Σε μια αυλή ήταν 3 μυξιάρικα κουταβάκια που μόλις είδαν τον Woofi είπαν να το παίξουν φύλακες

Σταθήκαμε και μεις με τον μικρό και τα κάναμε χάζι.
Από το δίπλα κτήμα ακούγεται:
-Κυρία μου μην αφήνετε το σκύλο να κατουράει εδώ.
-Μα δεν κατούρησε!
-Τότε τι στέκεσαι εκεί;

Ο μικρός δεν έχει έρθει σε επαφή με γάτα, υπήρχε μία έξω από μια αυλή,
που εγώ δεν την είδα και ο μικρός πήγε να την μυρίσει.
-ΧΧΧΧΧΧΧΧΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!! η γάτα αγρίεψε!
-ΓΚΡΡΡ ο μικρός από φόβο και πισοπατώντας
Πετάγεται από μέσα ο ιδιοκτήτης:
- Ε, ΟΧΙ και να μας φάει την γάτα ο σκύλος σου!

(μάλλον το αντίθετο θα γινόταν, ελπίζω να μην θεωρεί ο μικρός μου όλες τις γάτες κακές από αυτό το περιστατικό!)

Βόλτα λοιπόν με μαύρα γυαλιά και ωτοασπίδες, δεν βλέπω τίποτα, δεν ακούω τίποτα!

2 σχόλια:

  1. Εάν δε, συμπληρώσεις στα αξεσουάρ και ένα μπαστούνι σαν αυτά που έχουν οι τυφλοί, θα μπορείτε να κινείστε ελεύθερα όπου γουστάρετε!!! :) Και φυσικά να βάλεις στο Γουφάκι ένα μπλουζάκι με έναν κόκκινο σταυρό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ ασε οι ανθρωποι δεν παιζονται! δεν μπορω να τους καταλαβω και ειμαι 5 χρόνια σκυλομαμα ...μισού απο τον δικό σου που ουτε καν γαβγίζει! Από ενα διαμέρισμα που εμενα μου ειπανε να φυγω γιατι λέει δεν επιτρέπεται το σκυλι (το οποιο ηταν 2,5 μηνων και νομίζαμε οτι ειναι μουγκο.. τοσο υσηχια μιλαμε) και μαλιστα την αποφαση την πηρε ο διαχειριστής που εμενε 4 οροφους πιο κάτω και το ειδε μονο μια φορα στην εισοδο. Οσο για τα: 'μην το χαιδευεις μωρό μου εχει αρρωστιες' και μπροστάμου κιολας.., σε χωράφι αφραγο ολο αγριοχορτα και μπάζα με κηνυγησε ενας παππους γιατι λεει ειναι δικο του το χωραφι και δεν θελει να του το κατουρανε τα σκυλια..., αμα σε δουν δε να μιλας του σκύλου σε κοιτάνε σαν εξωγήινο για να μην πουμε για αυτους που τους πλησιάζει ο μόλις 10 κιλών σκύλος μου και πηδάνε σαν τα κατσικια απο το φοβο και φωνάζουν ξουτ ξουτ παρτο αποδω! οπως ειπες ματια και αφτια κλειστα! Να τον χαίρεσαι ειναι κουκλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή